از زمین تا آسمون
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی,خبر,خبرسیاسی,خبر اجتماعی, توسط محمد مهدی عزیزی |

یک انتخابات پرشور و با مشارکت نزدیک به صددرصدی و انتخاب یک رییس جمهور با رأی قاطع و بالای ملت است که همه معادلات داخلی، منطقه ای و بین المللی را به نفع ملت ایران و دیگر ملتها و به نفع عدالت و صلح و محبت و آزادی دگرگون خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
نانوایی خلوت بود: دو-سه خانم و چهار-پنج آقا ؛ کارگر نانوایی به خانمی که 4 تا نان سنگک می خواست گفت: اگر ممکن است شما یک نان کمتر بگیرید تا به بقیه هم برسد. زن که گویا حرف ناروایی شنیده باشد ، سریع واکنش نشان داد: نه خیر آقا! امکان ندارد ؛ چهار تا کمتر نمی برم. کارگر نانوایی ، چهار تا نانش را داد و راهی اش کرد.
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸
سارقان معمولا تحت عنوان مهمان همسایه، مامور تاسیساتی و خدماتی آب، برق، گاز و ... از ساکنان می‌خواهند در را برای آنان باز کنند.
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷
بخش نخست
پیام نوروز این است؛ دوست داشته باشید و زندگی کنید. زمان همیشه از آن شما نیست. زیست نیوز "نوروز" را به تمامی ایرانیان تبریک می گوید.
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰
معاون وزیر خارجه روسیه ادامه داد: اساسی که گذاشته شده این است که پیشرفت صورت بگیرد. هم اکنون زمان آن رسیده است تا برای رسیدن به راه حل وسط و میانه تلاش کرد.
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.